Hei på deg Ostfyn, vellkommen til forumet!

Det blir litt morro for meg detta, litt morro å nesten litt pussig.....popperne starta jo bare som litt leken morro, og er det vel så absolutt fortsatt!

At Terje Refsahl her på forumet la ut link til et par Svenske sider, og at dette spredte seg såpass som det tydeligvis har gjort, kom nok overaskende både på han og meg.......mest meg trur jeg!

Engelsken min er desværre alt for dårlig til noen oversettelse.....det er mest pynt det med den litt fjonge tittelen The Norwegian CDC-popper colection, finner nok på en del sånt, men har vel aldri havna såpass i "klisteret" som nå!

Krokstørrelsene veit jeg desverre ikke, de fulgte med i pakkene med poppere som ble kjøpt på tilbud fordi de var så billige!
Armene og horna til elgen er lagd av dobbel-tvunnet chenille, og for elgens del ble det brukt en lighter for å svi av det litt.
Svært lei for at det stopper sånn opp med engelsken, skulle gjærne ha hjælpt til med det, men det kommer bare til å bli noe tull!

Men Ostfyn, kunne du være så snill å like opp mulige resultater av andre som lager noe slikt, så ville det være utrolig morro......kunne du få til det tror du?