Renaelvas venner
09. September, 2010, 23:52 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: YR.NO Været i Åmot. VANNSTAND Renaelva
Linker: RENAELVAS VENNER Hovedside
BIO-RØ Berørtes Interesseorganisasjon – Regionfelt Østlandet. BIO-RØ Rena elv

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: The Norwegian CDC-popper collection.  (Lest 10428 ganger)
Jon Amund
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #30 på: 12. Februar, 2008, 23:57 »

Har sett mange fluer i løpet av livet, og blitt imponert før, men ingen slår disse Tore, kreativiteten din er det ikke noe i veien med. Synes nesten jeg må skryte litt av deg for disse eksemplarene, flotte!

Jon Amund
Loggført

Bøtta 2008!!
Sven Erik Knutsen
Venn av Renaelva
Utlogget Utlogget

« Svar #31 på: 13. Februar, 2008, 00:12 »

Hei og velkommen Pat, likte avataren din Smiley
Loggført

Vi eier ikke jorden, vi bare låner den av våre barn.
Tore Slettengen
Global Moderator
Jeg har slutta helt å fiske fordi fingra sitter fast i tastaturet
Utlogget Utlogget

Bill merk: Diffus.

« Svar #32 på: 13. Februar, 2008, 03:54 »

Hei på deg Ostfyn, vellkommen til forumet! Smiley

Det blir litt morro for meg detta, litt morro å nesten litt pussig.....popperne starta jo bare som litt leken morro, og er det vel så absolutt fortsatt! Smiley
At Terje Refsahl her på forumet la ut link til et par Svenske sider, og at dette spredte seg såpass som det tydeligvis har gjort, kom nok overaskende både på han og meg.......mest meg trur jeg! Cheesy
Engelsken min er desværre alt for dårlig til noen oversettelse.....det er mest pynt det med den litt fjonge tittelen The Norwegian CDC-popper colection, finner nok på en del sånt, men har vel aldri havna såpass i "klisteret" som nå! Cheesy

Krokstørrelsene veit jeg desverre ikke, de fulgte med i pakkene med poppere som ble kjøpt på tilbud fordi de var så billige!
Armene og horna til elgen er lagd av dobbel-tvunnet chenille, og for elgens del ble det brukt en lighter for å svi av det litt.

Svært lei for at det stopper sånn opp med engelsken, skulle gjærne ha hjælpt til med det, men det kommer bare til å bli noe tull! Smiley

Men Ostfyn, kunne du være så snill å like opp mulige resultater av andre som lager noe slikt, så ville det være utrolig morro......kunne du få til det tror du?

« Siste redigering: 13. Februar, 2008, 03:56 av Tore Slettengen. » Loggført

FORSVARET UT AV RENAELVA!
STØTT BIO-RØ! http://bio-ro.no/
La biologene til NINA fortsette arbeidet i Renaelva!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!
Åge W
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #33 på: 13. Februar, 2008, 08:23 »

Driver med en rognerud gjeddepopper, men mye jobb igjen enda Cheesy
Her med stelle til melker i kjeften Grin

[ IMAGE NOT SHOWN - GUESTS CANNOT VIEW ATTACHED IMAGES ]
Artig å se utviklingen av popperen din Gunnar. Men hadd`n hårløse baller? 
Loggført
ostfyn
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #34 på: 13. Februar, 2008, 23:31 »

Hej Tore

Det er en virkelig hyggelig side i har her og jeg vil med glæde bidrage med nogle af de kreative "fluer" som jeg har set på amerikanske sider.
Hvert år kårer de "Flytyer of the year" i mange forskellige kategorier og her er blandt andet en der hedder "Most kreative" og jeg tror at du havde vundet prisen tre år på rad om du havde været med. Der er mange andre påfund og jeg vil samle nogen og lægge ind her på denne tråd - de bruger lidt andre teknikker og hvem ved hvad det kan føre til når man blander disse kreative tiltag.

Jeg tror at du kan gi skylden på GOOGLE at du er blevet fundet af en amreikaner - der er jo både CDC og PoPPER som er gode søgeord for en flugebinder.

Nu bliver det moro at se om din stil bliver kopieret af Amerikanerne og måske starter de med at binde en serie over temaet "Amerikanske Presidenter" eller måske Cuntry musikere - Vi kan lure på hvor mange poppere der skal bruges til Dolly Parton ?

Jeg samler lidt rart fra det store udland og lægger ind i løbet af helgen.

PS hvordan ser det ut med snø i år ? - kommer til Sjusjøen første uge i Marts.

Hilsen Ostfyn

Loggført
Tone Østhagen
Venn av Renaelva
Utlogget Utlogget

« Svar #35 på: 13. Februar, 2008, 23:37 »

PS hvordan ser det ut med snø i år ? - kommer til Sjusjøen første uge i Marts.

Hilsen Ostfyn

Hei!

Hvis du ser på "Rena i dag" og under tråden "Fjellet", vil du se bilder av hvordan snøforholdene er her i Østerdalen. Bildene ble tatt 7. februar 2008.
På Sjusjøen vil det være tilnærmet lik snømengde.

Mvh Tone

« Siste redigering: 13. Februar, 2008, 23:42 av Tone Østhagen » Loggført

Mvh Tone

BLI MEDLEM: www.bio-ro.no
Tore Slettengen
Global Moderator
Jeg har slutta helt å fiske fordi fingra sitter fast i tastaturet
Utlogget Utlogget

Bill merk: Diffus.

« Svar #36 på: 13. Februar, 2008, 23:46 »

Kjempeflott Ostfyn, da blir du et fint kikkehull ut i den store værden for oss alle! Smiley
Det er så mange kreative fluebindere utover på denna kloden vår, og mange er sikkert litt gjømt bort på fluefiskesider her og der!
Detta kan bli morro! Smiley

Det er vist en god del snø i høyden, faktisk så mye at snøsmeltinga kan bli et problem når den tia kommer, men skiføre får du nok så det holder! Smiley
Loggført

FORSVARET UT AV RENAELVA!
STØTT BIO-RØ! http://bio-ro.no/
La biologene til NINA fortsette arbeidet i Renaelva!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!
Sider: 1 2 [3]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!