Hej Tore
Jeg er ny her i dette forum og først af alt vil hej hilse på til alle og gratulere med et rigtigt "bra" forum.
Som i sikkert allerede har gættet er jeg fra Danmark og grunden til jeg er havnet her vil jeg efterfølgende berette.
Gratulere Tore - du har fået et internationalt gennembrud som fluebinder - I USA faldt jeg over et forum som bragte et link til dine Norske Poppers og disse amerikanere var veldig interesserede i at få oversat bindeanvisningerne på dine "fluer".
Jeg skrev ind og fortalte at jeg godt kunne bidrage hvis de havde konkrete spørgsmål, hvilket de havde. De var blandt andet interesseret i at vide krogtyper og størrelser. De var også interesserede i at vide hvordan arme og hænder på kajakroeren var lavet.
Jeg gav dem de oplysninger jeg kunne finde og fortalte også om indholdet af teksten som følger med. Det afskrækkede dem dog ikke og nu idag var der en der selv ville prøve sig på denne bindeteknik - han regnede dog med at hans kone ville få ham erklæret sindsyg og få ham anbragt på en anstalt.
Nu vil jeg så spørge dig Tore, om du havde noget imod at give dine hemmeligheder fra dig og skrive opskrifterne på engelsk (gerne ny-engelsk) så dine fans "over there" kan få glæde af dem ?
Måske skulle du allerede nu overveje en bog som du sikkert kan blive rig på

Hilsen
Ostfyn fra Danmark