FiskerTom
Medlem

Utlogget
|
 |
« på: 31. Januar, 2008, 18:52 » |
|
Villmarksliv 2008 - Vikingskipet, Hamar, fredag 29. februar - søndag 2. mars.
Vil bare minne om overnevnte messe. Det blir sikkert, som vanlig, masse drit og noe kult!
Jeg kommer til å sitte på standen til Hedemark fluefiskere siden de har vært så snille mot meg i år. Tusen takk for det! De kommer til å binde masse fluer. Ta en tur innom og lær masse! Jeg kommer til å ha med litt utstyr for å demonstrere litt ekte stangbygging. Håper å ha med noen stenger for kasting. Tror jeg stort sett kommer til å juge masse og drikke vin, som vanlig....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thomas Simarud Northern lights bamboo
|
|
|
|
Nielsen
|
 |
« Svar #1 på: 31. Januar, 2008, 18:56 » |
|
Jeg skal dit hvertfall 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jan Erik Lund
|
 |
« Svar #2 på: 31. Januar, 2008, 19:06 » |
|
Je skar nok dit en tur ja
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Lars
Nykommer
Utlogget
|
 |
« Svar #4 på: 01. Februar, 2008, 02:06 » |
|
Den årlige fluefiske-messa i skedsmohallen er også lørdag 1.mars, så dette blir ei travel helg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sett no vak ? !
|
|
|
|
Kenneth Sneis
|
 |
« Svar #5 på: 01. Februar, 2008, 12:03 » |
|
Jeg dukker nok opp en av dagene ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Kenneth Sneis ___________________________________________________________ Spørsmål til Utmarksrådet:
Hvilken hensikt/målsetting har dere med den forvaltningen som gjennomføres i Renaelva ??
|
|
|
|
Terje Refsahl
Gjest
|
 |
« Svar #6 på: 01. Februar, 2008, 14:30 » |
|
Jeg skal bo der hele helga  Terje!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
staffan
Gjest
|
 |
« Svar #7 på: 01. Februar, 2008, 14:56 » |
|
men itte je.....!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Bo Mortensen
|
 |
« Svar #9 på: 02. Februar, 2008, 07:59 » |
|
Desverre itte jeg heller... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Ved at bekende mig til Fiskeres Broderskab er det lykkedes mig at føle mig som en fri Mand; mellem Fiskere fandt jeg de bedste Venner, Livet byder" Svend Saabye - "Lystfiskerliv"
|
|
|
Flemming Wilberg
Nykommer
Utlogget
|
 |
« Svar #10 på: 05. Februar, 2008, 12:03 » |
|
Itte je heller...men jeg skal til Skedsmohallen 1.mars...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Mvh Flemming Wilberg
|
|
|
|
Terje Refsahl
Gjest
|
 |
« Svar #11 på: 05. Februar, 2008, 12:04 » |
|
Itte je heller...men jeg skal til Skedsmohallen 1.mars... Flemming da, du kan da vel ta deg en tur til Hamar  Ikke lange betan og hva ellers skal man finne på i slutten av Februar  Terje!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Flemming Wilberg
Nykommer
Utlogget
|
 |
« Svar #12 på: 05. Februar, 2008, 13:00 » |
|
Itte je heller...men jeg skal til Skedsmohallen 1.mars... Flemming da, du kan da vel ta deg en tur til Hamar  Ikke lange betan og hva ellers skal man finne på i slutten av Februar  Terje! Jeg skal ha et foredrag om ørretfiske i Skedsmohallen på lørdagen, men det finnes jo en liten sjanse for søndagen da... Det er så mange messer nå utover våren, det er jo snart Lillestrøm også. Pleier messa på Vikingskipet å være bra?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Mvh Flemming Wilberg
|
|
|
|
Terje Refsahl
Gjest
|
 |
« Svar #13 på: 05. Februar, 2008, 13:04 » |
|
Itte je heller...men jeg skal til Skedsmohallen 1.mars... Flemming da, du kan da vel ta deg en tur til Hamar  Ikke lange betan og hva ellers skal man finne på i slutten av Februar  Terje! Jeg skal ha et foredrag om ørretfiske i Skedsmohallen på lørdagen, men det finnes jo en liten sjanse for søndagen da... Det er så mange messer nå utover våren, det er jo snart Lillestrøm også. Pleier messa på Vikingskipet å være bra? Her er jeg innhabil, Flemming, da vi i hedmarken fluefiskeforening har ansvaret for å sette opp messa hvert år  men den er bra i den forstand at man treffer så mange hyggelige mennesker og får prata fluefiske en hel helg  Når det er sagt så er det vel slik at disse messene likner veldig på hverandre, men hey det er jo villmarksliv og fiske stoff hele helga. Bedre kan det vel ikke bli  Terje!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bo Mortensen
|
 |
« Svar #14 på: 05. Februar, 2008, 13:06 » |
|
Fa...n!!! 750 km til Hamar 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Ved at bekende mig til Fiskeres Broderskab er det lykkedes mig at føle mig som en fri Mand; mellem Fiskere fandt jeg de bedste Venner, Livet byder" Svend Saabye - "Lystfiskerliv"
|
|
|
|