Renaelvas venner
09. September, 2010, 01:55 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: YR.NO Været i Åmot. VANNSTAND Renaelva
Linker: RENAELVAS VENNER Hovedside
BIO-RØ Berørtes Interesseorganisasjon – Regionfelt Østlandet. BIO-RØ Rena elv

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 7 8 [9]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fluefisketreffen --> dag for dag  (Lest 13795 ganger)
staffan@epost.no
Gjest
« Svar #120 på: 15. Juli, 2008, 03:18 »

da er jeg på nett igjen for noen dager.....kommer til å legge ut bilder fra "den Store! etterhvert......opplevde veldig hyggelige dager i Renaelva denne sommeren......jeg takker alle hyggelige mennesker jeg traff underveis. Dere skal vite at dere som stilte opp var dere som ga dagene innhold, ga minnene innhold......det var serdeles hyggelig å treffe dere alle......desverre var jeg under treffen litt indisponert......tenk.....jeg trodde jeg hadde vadere på Rena....men tydelig hadde jeg ikke det. Nå har jeg dog kjøpt meg nye.....og oppdager etterhvert at det er dumt å tro at man har vadere et sted uten å ha det!

Takk for kjempedager fra en som tusla langs elvebredden i sandaler!

Staffan
Loggført
Tore Slettengen
Global Moderator
Jeg har slutta helt å fiske fordi fingra sitter fast i tastaturet
Utlogget Utlogget

Bill merk: Diffus.

« Svar #121 på: 15. Juli, 2008, 03:26 »

Vellkommen "hjem" igjen, og takk for sist Staffan! Smiley
Loggført

FORSVARET UT AV RENAELVA!
STØTT BIO-RØ! http://bio-ro.no/
La biologene til NINA fortsette arbeidet i Renaelva!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!
Henning
Gjest
« Svar #122 på: 15. Juli, 2008, 09:10 »

da er jeg på nett igjen for noen dager.....kommer til å legge ut bilder fra "den Store! etterhvert......opplevde veldig hyggelige dager i Renaelva denne sommeren......jeg takker alle hyggelige mennesker jeg traff underveis. Dere skal vite at dere som stilte opp var dere som ga dagene innhold, ga minnene innhold......det var serdeles hyggelig å treffe dere alle......desverre var jeg under treffen litt indisponert......tenk.....jeg trodde jeg hadde vadere på Rena....men tydelig hadde jeg ikke det. Nå har jeg dog kjøpt meg nye.....og oppdager etterhvert at det er dumt å tro at man har vadere et sted uten å ha det!

Takk for kjempedager fra en som tusla langs elvebredden i sandaler!

Staffan
O store høvding Smiley
DRITTkjekt å møte deg i Rena, og pokker vi hadde det mye morro sammen gitt Smiley Det som imponerer meg MYE er at etter såå mangen år med fluekasting, så er du like engasjert enda Cheesy Cheesy Det sier litt.

Hadde jeg klart å koble inn den treeeige skallen min (ja....dritttreig Smiley ), så kunne du få ha lånt vadere og sko av meg. jeg hadde jo med meg reserve i skiboksen....Som jeg IKKE tenkte på. Smiley

Håper du er i Rena de neste 50 åra også, fordi det er jeg Smiley

Ha en drittfin dag Cheesy

Henning
Loggført
petterarnesen
Medlem
**
Utlogget Utlogget

« Svar #123 på: 15. Juli, 2008, 11:00 »

Hællæ Staffan
Takk for sist, det var en hygelig uke. Så du fikk fiska litt til slutt da?

MVH st.Petter  Grin Grin Grin
Loggført
Jostein Berg
Administrator
Jeg bør fiske mer og skrive mindre på forumet
Innlogget Innlogget

Det er godt å ha biologene til NINA i Renaelva!

« Svar #124 på: 15. Juli, 2008, 12:19 »

Det var ikke mange jeg traff, for jeg var kun med et par dager. De jeg traff var i hvertfall mer enn trivelige folk. Hadde en kjempedag på Osøra, der jeg blant annet fikk se det lengste kastet som noen gang er gjort med fluestang i Renaelva. Oddbjørn ga oss oppvisning med to-hånds stanga si. Det jeg så da, kommer jeg aldri til å glemme! Takk for opplevelsen, Oddbjørn. Du er gruelig god til å kaste! Wink
Selv fikk jeg bare én "fisk". Fisk i anførselstegn, siden det var en lobotomert pellets-idiot. En aldeles grusomt stygg fisk, nå attpåtil plaget med floymerke av en eller annen grunn. Settafisken skal altså ikke kun belemres med dårlig kondisjon, manglende finner og avkappede frontal-lapper. Nå skal den se ut som om den er utsendt av Flåklypa-redaksjonen også. Roll Eyes

Jostein
Loggført

Putt klima"forskerne" i en åpen båt i Sørishavet og senk den før all tiltro til forskning er ødelagt, og send med politikerne og nyhetsredaktørene som ekstra krabbemat. Ikke det at jeg har noe mot krabbene, men de står det muligens over.
lilleflue
Nykommer
*
Utlogget Utlogget

« Svar #125 på: 18. Juli, 2008, 17:51 »

Dro opp på mandag den 23, satt opp telt, stekte en biff, og viste David Gourong (tilreisende fra Oslo området) litt rundt i området Osøra. For hans del mest med tanke på gjedda.

Så, etter ti timers søvn...

... var det dags for litt fiske for min del, og her kommer bildene fra disse to første dagene.
 Akkurat nå er jeg forøvrig hjemme en tur for å fylle på med noen smeltelim-aurivilli`r, og ordne noen -i denne sammenhengen- ubetydlige ærend  Smiley

Frokost..

Sjekk av insektsliv..

Vårflue..

Aurivilli..

Dinocras, Norges største steinflue-art..

Terje gjør seg klar og deler ut et par tips angående fluevalg..

Og om det ikke funka for alle andre, så funka det i alle fall for han..

Et vak..

Jan Erik er på plass..

Og fisken - den tar..

Så ble det kvell`, og "alle" samla seg på Osøra..

(Foto; Staffan Lindstrøm)
Loggført
Henning
Gjest
« Svar #126 på: 19. Juli, 2008, 08:21 »

Laga nett et innlegg-......SOOOORT innlegg, med 8 bilder.....ALLE bildene var under 80k, men fikk melding av at JEG BLE AUTOMATISK LOGGA UT...TO ganger eter hverandre......Hater når slikt skjer, og legger herved denne satans datamaskinen på hylla for resten av denne jævla helgen.........................ja......er sur  ( Smiley )
Loggført
petterarnesen
Medlem
**
Utlogget Utlogget

« Svar #127 på: 19. Juli, 2008, 09:33 »

her kommer noen bilder
Loggført
petterarnesen
Medlem
**
Utlogget Utlogget

« Svar #128 på: 19. Juli, 2008, 09:35 »

flere bilder
Loggført
petterarnesen
Medlem
**
Utlogget Utlogget

« Svar #129 på: 19. Juli, 2008, 09:37 »

flere bilder
Loggført
petterarnesen
Medlem
**
Utlogget Utlogget

« Svar #130 på: 19. Juli, 2008, 09:38 »

flere bilder
Loggført
Sider: 1 ... 7 8 [9]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!